Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.09.2013 08:31 - пак сънувах "исландия"
Автор: lazygirl Категория: Забавление   
Прочетен: 323 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 24.09.2013 08:34


Между другото, това май е най-странния сън, който съм сънувала през живота си.

Не си спомням как започна, но то и без това беше скучно.
  Само че слушайте останалото: Сънувам Франц Кафка. Той е нещастен понеже никой не иска да му чете историите и да го приема насериозно като писател. Освен това почти няма пари и е много депресиран. Един ден в пощата му идва писмо. Канят го в Исландия да напише нещо (някакъв сценарий??) Франц решава да отиде, защото това е последния му шанс и някакси лети дотам в много стар самолет (по негово време имало ли е самолети въобще - съмнявам се да е имало пътнически?) В Исландия Кафка започва да пише и се запознава с една жена, която е сестра на този, който му плаща за сценария Тази жена няма крака/ ампутирани са С кафява коса и сини очи е Кафка се влюбва в нея и се женят УОТ ДА ФЪК??! И аз бях там - но какво правех освен да наблюдавам Франц - не си спомням - спомням си оная църква и малките улички на Рейкявик   Несвързано с тея сюреализми, вече за 3 или 4ти път в рамките на 2 седмици сънувам Исландия?
Май вече знам следващата си дестинация.
(По дяволите, преди 1 месец се преместих в нова държава, и вече искам да се местя пак? Много съм зле...Ще ми мине...)
Вярно, че съм обсебена от Лейзитаун, но неговите герои не ги сънувам никога? Само такива ненормални странности, свързани по някакъв начин с Исландия... Втф, не искам да хода там - всички са руси викинги! :( А аз съм дрипаво джипси. Освен това икономиката им е толкова зле, че е извън всякакви категории. Пък и Рейкявик е твърде малък град, а аз мразя малки градове. (Но относно студа - не е проблем, защото обичам студа :)          ***     Пхахаххахахах знаете ли какво направих сега Значи, отивам във ютуб - пиша "научи исландски" - кликам на първото видео Една симпатична жена започва да казва най-често срещаните фрази: Добро утро - гоудан дайн Добър вечер- гоуда квьолдид Лека нощ - гоуда ноут Здравей - Халло Здрасти -Хай (hi) ----През което време аз започвам да се усмихвам - "Супер! Прилича на немския и на английския! Лесно ще го науча!" ---При което жената казва: Как си? - КВЕРНИХЕЕУБРУТКУХТАУХ КАКВО?! МОЛЯ? Я ПАК?? :D :D :D   ДАЛИ ЩЕ УСПЕЯ, А??? 


Тагове:   Исландия,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lazygirl
Категория: Забавление
Прочетен: 47471
Постинги: 40
Коментари: 3
Гласове: 5
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031